8 czerwca 2013

Liebster Blog Award

Dzisiaj zamiast pocztówki pochwalę się wyróżnieniem, które otrzymałam 
od Pawła i Oli z bloga W pustyni bez puszczy.  
Tadam... tadam...


Bardzo dziękuję za ten tytuł i cieszę się, że jest ktoś, kto czasami tu zagląda :))

Nominacja do Liebster Blog jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za
 „dobrze wykonaną robotę”. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów,
więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań
otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz
 ich o tym) oraz zadajesz im 11 pytań. Nie wolno nominować bloga, który Cię nominował.

Kolej na moje odpowiedzi:

1. Pisanie bloga to dla Ciebie obowiązek czy przyjemność ? 
Tylko przyjemność, gdyby to był obowiązek, nie miałoby to sensu.

2. Jakie są Twoje mocne i słabe strony ?
Obowiązkowość i lenistwo (życie to ciągła walka :)) )

3. Jakich pytań na blogu nie lubisz najbardziej ?
Nie ma takich.

4. Co jest Twoim ulubionym napojem i dlaczego jest nim … piwo ? :D
Ponownie przekonuję się do piwa, po kilku latach solidnego dystansu. 
Odkryłam właśnie smak piwa pszenicznego i bardzo mi smakuje :)

5. Sprawdzone lekarstwo na kaca (nie uznajemy odpowiedzi typu „nie pic dzień wczesniej”)
Sok ze świeżo wyciśniętej cytryny, duuużo soku... ;)

6. Twój ulubiony deser
Lody, lody, lody.... i czasami tiramisu ;)

7. Jaka jest Twoja ulubiona polska komedia ?
Och, jest ich wiele, ale na pierwszym miejscu zawsze "Rejs".

8. Robert de Niro czy Al Pacino – uzasadnij odpowiedź
Zdecydowanie Robert de Niro. Przez długie lata kochałam się w nim 
do czasu, gdy poznałam mojego (już teraz ex) faceta :))

9. Film, który Cię najbardziej wzruszył to ….. ?
Lot nad kukułczym gniazdem.

10. Jaki Twoim zdaniem jest najbardziej „męski” sport ?
Wszystkie możliwe rajdy samochodowe.

11. Czy lubisz odpowiadać na takie głupie pytania ?
Wszystko zależy od miejsca i sytuacji, no i od kogo są te pytania :)

******************

Wczoraj zakończyło się głosowanie w konkursie na "Najlepszy blog pocztówkowy w 2013 roku",
 w którym to konkursie mój blog również brał udział. I choć nie dostałam się do czołówki, to bardzo 
cieszę się z otrzymanych 6 głosów, gdyż spodziewałam się co najwyżej jednego :)) Dlatego też moje
 nominacje do wyróżnienia Liebster Blog Award wędrują do wszystkich blogów biorących udział 
w konkursie. Taki tytuł należy się Wam wszystkim, gdyż robicie naprawdę kawał dobrej roboty :)
 Niestety muszę postąpić wbrew regulaminowi przyznawania nominacji i typuję 
wszystkie 12 blogów biorących udział w konkursie. Życzę Wam miłej zabawy :)


A oto mój zestaw pytań:
1. Jakie otrzymane pocztówki sprawiają Ci największą radość?
2. Co ma dla Ciebie większe znaczenie - obrazek, który pocztówka przedstawia, 
czy to, co nadawca napisał?
3. Na innych blogach pocztówkowych interesuje Cię zamieszczony wpis/opis, 
czy tylko wizerunek przedstawionych pocztówek?
4. Czego nie lubisz przy wypisywaniu pocztówek?
5. Do jakich osób lubisz najbardziej wysyłać pocztówki?
6. Poza pocztówkami, czym się interesujesz, co lubisz zrobić?
7. Gdzie chciałbyś/chciałabyś wyjechać, jaki kraj zwiedzić, gdyby nie ograniczały Cię fundusze?
8. Jaka jest twoja ulubiona książka, do której często wracasz?
9. Czy razem z Tobą mieszkają zwierzęta? Jeśli tak, to jakie?
10. Jakiej muzyki najbardziej lubisz słuchać, a na dźwięk jakiej uciekasz?
11. Co najbardziej Cię wzrusza?


Odpowiedzi na pytania można umieszczać na swoim blogu, a w komentarzach pod tym postem proszę
wstawić link do swojego wpisu na blogu. Mam nadzieję, że ta zabawa sprawi Wam choć trochę radości :)
A zwycięzcom konkursu na Blog Roku 2013 serdecznie gratuluję! :))


16 komentarzy:

  1. Hej Frutinko! Dziękuję za gratulacje, chociaż na razie chyba przedwczesne. A propos konkursu, to jestem zaskoczona dwoma rzeczami: jedną pozytywną: że ktoś docenił mój świeży przecież blog:), a drugą negatywną - że tak mało osób głosowało, porównując z liczbą ludzi, którzy przewijają się przez forum. Ale nic to, trzeba poczekać na oficjalne wyniki. Serdecznie dziękuję za wyróżnienie, postaram się w trakcie weekendu sprostać zadaniu i umieścić wpis. Pozdrawiam serdecznie z samego rana - dzisiaj na szczęście słonecznego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż, nikt nie ma obowiązku głosować, ani brać udziału w zabawie :)
      Czekam na wpis :)
      Miłego weekendu!

      Usuń
  2. Bardzo dziękuję za gratulacje. Oraz dziękuje za wyróżnienie :D Nie podziewałam się że kiedykolwiek ktoś wyróżni mój blog. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) To tak jak ja, nie spodziewałam się, a jednak... :))

      Usuń
  3. dziękuję serdeczie za wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję bardzo za wyróżnienie :) Nigdy bym się nie spodziewała takiej nominacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No dobrze, męczyłam się nad tym rano, a teraz wieczorem, ale poniekąd mi się udało. Bardzo zaskoczyło mnie to wyróżnienie, jakoś nigdy nie myślałam o tym wypisując te swoje mniej lub bardziej udane wpisy. Dlatego właśnie tym bardziej dziękuję. Masz super blog i życzę ci wielu pięknych kartek.

    http://open-my-window.blogspot.com/2013/06/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko, że nie bawiłaś się przy tym, tak jak to miało być w zamiarze.

      Usuń
  6. a tutaj możesz zobaczyć mój wpis http://widokowkiweroniki.blogspot.com/2013/06/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń

  7. http://pocztowki-ag.blogspot.com/2013/06/wyroznienie.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za wyróżnienie :D
    Niedługo pojawi się wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oto i wpis:
    http://edi-pocztowki.blogspot.com/2013/06/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń