16 września 2013

Holandia

Salvador Dali - Costumes for "Bacchanal", 1939r.



5 komentarzy:

  1. Hej Frutinko! Cieszę się, że udało mi się trafić z pocztówką! Z osobami, które mają pokaźne zbiory tak jak Ty, jest problem, że wiele rzeczy już mają. Miałam jeszcze jedną mapę, ale pogrzebałam u Ciebie i taką już masz, więc została mi tylko ta, jeśli chodzi o stare mapy. Skąd ją wytrzasnęłam, to chętnie się podzielę. W sklepie Dikappy http://1001pocztowek.pl/ można ją zdobyć, chociaż widzę, że teraz cenę to konkretną śpiewają. Ściskam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie, Dikappa! Teraz już przypominam sobie :) Jeszcze raz dziękuję. A będzie ku temu jeszcze jedna okazja, jak ją wstawię tutaj na bloga :))

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Witam na moim blogu :)
      Oczywiście, że pocztówka :)

      Usuń