4 lutego 2014

Tysięczna pocztówka

Dzisiaj, po dość długim zastoju, zarejestrowana została moja wysłana, oficjalna, tysięczna pocztówka :)))) 

http://www.postcrossing.com/postcards/PL-824425

Tym zaszczytem obdarzyła mnie Jayla z Malezji, mimo że w drodze ponad 30 dni jest też Mołdawia, 
Hongkong i Tajlandia. Przekroczyłam podwójnie próg tysiąca kartek i myślę, że jakoś trzeba to uczcić.
Może byłby ktoś chętny na tąż samą pocztówkę? Komu? Komu?

... ha, ale nie tak szybko!!! 

Musi być jakiś mały warunek ;)
Napiszcie w komentarzach pod tym postem, jaki nowy polski obiekt widzielibyście na liście 
światowego dziedzictwa UNESCO? Co Waszym zdaniem zasługuje na ochronę, a jednocześnie
 warte jest pochwalenia się przed całym światem? Zastanawialiście się kiedyś nad tym? 
To teraz macie ku temu okazję. Czas na zastanowienie i wpis do piątku 7 lutego, do godziny 22-giej.

Wybiorę, bardzo subiektywnie, jedną odpowiedź, która będzie zgadzała się
 z moimi typami i do jej autora/autorki powędruje "unescowa" kartka. Ewentualnie, 
na życzenie, może być sam Park Mużakowski, o ten.

Czekam na burzę mózgów :)))


6 komentarzy:

  1. Gratuluję tysiąca wysłanych kartek!
    Ja w konkursie nie biorę udziału, bo już mam taką pocztóweczkę i dam szansę innym na jej zdobycie :)
    Jeżeli chodzi natomiast o jakiś obiekt, który miałby być wpisany na UNESCO, to myślałabym o Twierdzy Przemyśl, gdyż jest to 3 co do wielkości twierdza w Europie. Po głębszym zastanowieniu, wolałabym jednak Stare Miasto w Przemyślu, które słynie z pochyłego runku, katedry, w podziemiach których znajdują się relikty romańskiej rotundy św. Mikołaja i wiele innych zabytków. Można też byłoby wpisać Roztocze. Jest jeszcze wiele miejsc, które nadają się do wpisania i trudno wybrać...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Edi :)
      Podałaś ciekawe propozycje. Niestety nie znam Przemyśla, byłam kiedyś tylko raz przejazdem i pamiętam jedynie nocleg w niespecjalnie ciekawym hotelu przy dworcu. Dopisuję zatem Przemyśl do mojej listy miejsc wartych zobaczenia i lecę coś więcej poczytać.

      Usuń
    2. Był kiedyś jakiś hotel koło dworca, ale jego już nie ma jakiś czas. Chyba Europa się nazywał, czy jakoś tak. Musiałaś być kilka lat temu. Od tego czasu Przemyśl duuużo się zmienił. Zachęcam do odwiedzenia :)

      Usuń
    3. Oj, to nie było kilka lat temu, to było gdzieś ze 30 lat temu :))) Dobrze,że przez internet wieku nie widać :))) Przemyśl trochę daleko ode mnie, ale skoro mam w planach Bieszczady, to i o Przemyśl mogę zahaczyć. Pożyjemy, zobaczymy.

      Usuń
  2. Gratuluję wysłania tylu kartek!!!! Fajnie, że jeszcze Ktoś, czyli TY wysyła kartki. Ja wysyłam zawsze na święta, ale kiedy rodzice męża gdzieś wyjeżdżają, wtedy zawsze od nich dostajemy pocztówki z tego miejsca. To takie miłe uczucie:) Wstyd się przyznać, ale bardzo mało znam Polskę i jest mi trudno typować jakiś zabytek. Mieszkam w Warszawie, gdzie jest ich wiele, ale nie mam okazji zwiedzać pięknych miejsc naszego kraju. Mój mąż jest z podkarpacia, a ja nigdy nie byłam w Bieszczadach:( Kocham Mazury, Tatry i Pieniny. I to wszystko. Może na emeryturze nadrobimy to z moim M:). Serdecznie pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za wizytę i gratulacje :) Bardzo lubię podróżować, poznawać nowe miejsca i dlatego wysyłanie, a właściwie otrzymywanie pocztówek, to dla mnie taka forma zwiedzania świata. Nie jest to takie kreatywne hobby jak Twoje, ale przynosi również sporo radości :)))

      Usuń