22 sierpnia 2014

Polska

Miniony długi weekend spędziłam w Gdańsku. Była to krótka, ale bardzo intensywna wycieczka. 
Poprzednia moja wizyta w tym mieście odbyła się 27 lat temu, toteż po tak długim okresie miasto
 poznawałam od nowa. Muszę przyznać, że jestem pod ogromnym wrażeniem, zarówno starówki, 
jak i nowych dzielnic miasta. Oczywiście zakupiłam też całe mnóstwo pocztówek.


Dwór Artusa





Katedra w Oliwie


Piękne są te stare zdjęcia ;)



W Gdyni akurat odbywał się zlot żaglowców.


 A teraz kilka naszych autorskich fotek ;)


 Jak widać poniżej, nieprzerwane tłumy turystów...



 A tu nasz główny cel podróży - koncert Solidarity of Arts Esperanza +




3 komentarze:

  1. Spocki Krzywy Domek - moje pocztówkowe marzenie ;-) super kartki!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdańsk- piękne miasto. Byłam tam 4 lata temu i chciałabym kiedyś tam jeszcze wrócić.

    OdpowiedzUsuń